Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Situační analýza firmy při vstupu na zahraniční trh
Autor: Předínský, Vladan
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem této práce je situační analýza zahraničního trhu, která tvoří podklad pro volbu strategie při vstupu subjektu na zahraniční trh. Dále se věnuji analýze vnitřního prostředí firmy a zkoumám její připravenost k tomuto zásadnímu kroku. V teoretické části je zpracována rešerše odborné literatury k danému tématu. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-COVERS, která vyrábí bazénová zastřešení a chystá se vstoupit na rakouský trh. Pomocí marketingových nástrojů jako je SWOT analýza, STEP analýza a dalších, je provedeno zhodnocení firmy, tohoto trhu a provedena analýza konkurence. V projektové části jsou zhodnoceny závěry z praktické části a následně jsou navrhnuta doporučení, která je nutno vzít v úvahu při tvorbě konkrétní marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12332
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.04.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13788


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
předínský_2010_dp.pdfZablokované 1.857Mb PDF
předínský_2010_vp.pdf 55.02Kb PDF Zobrazit/otevřít
předínský_2010_op.pdf 57.42Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet