Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj osobnosti žáka prostřednictvím psychosociálních her
Autor: Štefková, Romana
Vedoucí: Andrysová, Pavla
Abstrakt: Prostřednictvím bakalářské práce se zaměřuji na psychosociální hry a jejich vliv na osobnost žáka. Zdůrazňuji, že je důležité v rámci vyučování působit i na afektivní stránku a ne pouze na stránku kognitivní. Protože škola je hned po rodinném prostředí nejdůležitějším "vychovatelem", měla by rozsáhlé vývojové změny korigovat a pozitivně ovlivňovat. Zá-roveň by měla své žáky připravit na život. Psychosociální hry uvádím jako prostředek, kterým lze rozvíjet osobnost žáka, zejména praktické dovednosti důležité pro život. Je zde uvedena metodika řazení psychosociálních her do vyučování, její zásady i konkrétní témata a příklady. V rámci praktické části zkoumám a interpretuji přínos psychosociálních her z pohledu učitelů i žáků základních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12399
Datum: 2010-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14360


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štefková_2010_bp.pdf 2.568Mb PDF Zobrazit/otevřít
štefková_2010_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štefková_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet