Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Autor: Řehák, Aleš
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti Pixmac a také marketingový průzkum v oblasti využití mikrofotobank v České republice. Na základě všech provedených analýz byly navrženy akční plány, které vedou ke zvýšení prodeje fotografií a známosti mikrofotobanky Pixmac. Celý projekt je také podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12403
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14917


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řehák_2010_dp.pdf 3.401Mb PDF Zobrazit/otevřít
řehák_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řehák_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet