Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Angličtina v českých reklamních textech. Vnímání cílovou skupinou.
Autor: Šteflová, Kristýna
Vedoucí: Zavřelová, Veronika
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se, jak už ze samotného názvu vyplývá, zabývám používáním angličtiny v českých reklamních textech, zejména pak v reklamních sloganech. Zároveň se pokouším zjistit, jaký názor mají na využívání cizojazyčných sloganů cílové skupiny. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny ve společnosti, způsobům překladů reklam a reklamním sloganům. Praktická část je zaměřena na znalost angličtiny v ČR, dále se pak věnuji firmám, které ve svých reklamních kampaních využívají anglických sloganů. Součástí mé práce je výzkum, kterým jsem se snažila potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1245
Datum: 2006-05-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2643


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šteflová_2006_bp.pdf 794.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
šteflová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šteflová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet