Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.
Autor: Šildová, Kristýna
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza kartografického trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy SHOCart a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1265
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šildová_2006_dp.pdf 1.830Mb PDF Zobrazit/otevřít
šildová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šildová_2006_op.doc 38Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet