Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů
Autor: Kaplanová, Kristina
Vedoucí: Klčová, Hana
Abstrakt: Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1268
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3879


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaplanová_2006_dp.pdfZablokované 643.5Kb PDF
kaplanová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kaplanová_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet