Analýza marketingového mixu firmy Vetropack Nemšová s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy Vetropack Nemšová s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy Vetropack Nemšová s.r.o.
Autor: Bednáriková, Ivona
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Predmetom bakalárskej práce je podrobná analýza marketingového mixu sklárne Vetropack Nemšová s.r.o. Bakalárska práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti sú vysvetlené teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. V druhej, praktickej, časti je charakterizovaná vyššie zmienená spoločnosť, analýza súčasného marketingového mixu a doporučené opatrenia pre zlepšenie využitia marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12825
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16973


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bednáriková_2010_bp.pdf 1.120Mb PDF Zobrazit/otevřít
bednáriková_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bednáriková_2010_op.pdf 332Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet