Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Autor: Trchalíková, Iva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12872
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15375


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trchalíková_2010_dp.pdf 2.977Mb PDF Zobrazit/otevřít
trchalíková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trchalíková_2010_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet