Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD
Autor: Ryšťáková, Marcela
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12901
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14916


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ryšťáková_2010_dp.pdf 7.986Mb PDF Zobrazit/otevřít
ryšťáková_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ryšťáková_2010_op.pdf 1.294Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet