Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Autor: Houšťová, Hana
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt implementace Google Analytics - bezplatné služby od společnosti Google sloužící jako nástroj pro analýzu internetových stránek. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zaměřené především na oblast Internetu, elektronického podnikání a marketingu. Tyto informace pak slouží jako podklad při zpracování části praktické. Následující praktická část zahrnuje kromě základních informací o zkoumaném e-shopu a jeho fungování také přehled současného stavu propagace a reklamy. Samotná projektová část se již soustředí na zavedení služby Google Analytics, její jednotlivé přehledy a možnosti další práce s takto získanými údaji. Projekt je v závěrečné části podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13156
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14753


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
houšťová_2010_dp.pdf 2.924Mb PDF Zobrazit/otevřít
houšťová_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
houšťová_2010_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet