Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika a účinnost vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech
Autor: Kaňovský, Ivo
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje analýze účinnosti vizuálních prostředků podpory prodeje v hypermarketech v České republice. Cílem práce bylo zjistit, jaké prostředky se v současné době v hypermarketech využívají, jaká je jejich efektivita a na základě marketingového výzkumu navrhnout společnosti Soare sekt co nejvýhodnější marketingovou komunikaci podpory v místě prodeje. Jedna z částí práce se také zabývá pohledem zadavatelů POP materiálů na jejich využití v praxi. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu, přesněji podlinkové komunikaci, definici podpory prodeje, a to jak ve vztahu ke spotřebitelům tak i ve vztahu k zadavatelům. Teprve na základě přiblížení uvedené problematiky byl realizován dotazníkový výzkum. V závěru je celkové shrnutí a návrh řešení pro společnost Soare sekt. Tato práce obsahuje analýzu několika velmi důležitých marketingových výzkumů a obsahuje také přílohy v podobě prezentace POP prostředků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13248
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13668


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaňovský_2010_bp.pdf 2.283Mb PDF Zobrazit/otevřít
kaňovský_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF Zobrazit/otevřít
kaňovský_2010_op.pdf 70.70Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet