Současný svět billboardů - politický billboard

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současný svět billboardů - politický billboard

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současný svět billboardů - politický billboard
Autor: Vedral, Jiří
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: V teoretické části je popsán billboard jako reklamní prostředek. Práce uvádí základní informace o historii billboardu, jeho typech, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situacemi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Konec teoretické části je věnován využití billboardů pro politickou propagaci. Praktická část analyzuje předvolební outdoorové kampaně dvou nejsilnějších politických stran v ČR, ODS a ČSSD. Důraz je kladen na analýzu obsahu a stylu kampaní a jejich působení na voliče. Projektová část nastiňuje návrhy řešení, které by mohly napomoci kultivovat a zefektivnit politickou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1324
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2649


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vedral_2006_bp.pdf 2.048Mb PDF Zobrazit/otevřít
vedral_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vedral_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet