Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Melkusová, Alžběta
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:54:42Z
dc.date.available 2010-07-19T22:54:42Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13260
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh marketingových strategií pro regionální týdeník Boskovicko. V Teoretické části jsou představeny poznatky vztahující se k možnostem marketingu, marketingovým analýzám a marketingovému plánování. Analytická část je věnována situační analýze firmy Boskovicko prostřednictvím SWOT analýzy a analýzy konkurence s využitím Porterova pětifaktorového modelu; prostřednictvím dotazníkových šetření zkoumá kupní chování spotřebitelů (čtenářů a inzerentů). Výsledky analýz slouží v Projektové části k návrhu marketingových strategií. Pozornost je soustředěna na cílové tržní segmenty, na využití silných stránek a příležitostí k posílení slabých stránek a vyhnutí se rizikům i na vymezení se vůči konkurenci. cs
dc.format 101 stran, 85 stran příloh cs
dc.format.extent 6721647 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject regionální média cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's analysis Five Forces en
dc.subject target group en
dc.subject local media en
dc.title Návrh marketingových strategií týdeníku Boskovicko cs
dc.title.alternative Marketing strategy for the regional weekly magazine Boskovicko en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis designs a marketing strategy for the regional weekly magazine Boskovicko. In the theoretical part, findings relevant to marketing opportunities, marketing analysis and marketing planning are presented. The analytical part is dedicated to the situational analysis of the company by means of the SWOT analysis and the competitor analysis using the Porter's five forces framework; questionnaire inquiries are applied to investigate the purchasing behaviour of the magazine's costumers (readers and advertisers). Based on the analysis results new marketing strategies are designed and presented in the project part of the thesis. The focus is on the target market segments, utilisation of the company's strengths, exploiting opportunities to improve the company's weaknesses, avoiding the threats and distinguishing the company from the competitors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13784
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
melkusová_2010_dp.pdf 6.410Mb PDF View/Open
melkusová_2010_vp.pdf 54.59Kb PDF View/Open
melkusová_2010_op.pdf 56.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account