Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.
Autor: Horáková, Iveta
Vedoucí: Luňák, Zdeněk
Abstrakt: Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému marketingovému plánu a jeho roli ve strategickém řízení a marketingovému výzkumu. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost a dále analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny situační a SWOT analýza a také doporučení na zlepšení situace ve firmě. Na závěr jsou navrženy způsoby kontroly plnění tohoto marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13269
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13488


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2010_bp.pdf 2.818Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2010_vp.pdf 387.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2010_op.pdf 303.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet