Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zlatá pravidla komunikace a obchodního jednání s klientem
Autor: Šťastný, Jiří
Vedoucí: Šťastná, Jarmila
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikace s klienty (obchodními partnery) a přístupu k nim. V teoretické části jsou popsána všeobecná pravidla, zásady a metody správné komunikace při obchodním jednání. Praktická část diplomové práce předkládá průběh a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zjištění použitelnosti různých druhů metod na rozdílných typech klientů. Přínos diplomové práce je možno spatřit v její použitelnosti ke školení nových obchodních zástupců u nadnárodní společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13372
Datum: 2010-05-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
Studijní obor: Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 15220


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šťastný_2010_dp.pdf 1.290Mb PDF Zobrazit/otevřít
šťastný_2010_vp.doc 294Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šťastný_2010_op.doc 266Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet