Nespamový direct marketing v B2C

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nespamový direct marketing v B2C

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nespamový direct marketing v B2C
Autor: Lisý, Adolf
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem této práce je zhodnotit využívání direct marketingu a zpracování osobních údajů vůči koncovým adresátům přímé komunikace napříč využívanými komunikačními kanály, a to na základě studia odborné literatury a případových studií direct marketingu v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum za cíl zhodnotit míru užívání přímé ko-munikace ke koncovým spotřebitelům obchodních sdělení s ohledem na zpracování a nakládání s osobními údaji a určit tak dopad využívání direct marketingových komuni-kačních kanálů v praxi. Z analýzy dat výzkumu, studia odborné literatury a sekundárních zdrojů informací chci potom navrhnout zlepšení a zásady pro řízení a provoz nespamového direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13383
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13783


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lisý_2010_dp.pdf 2.961Mb PDF Zobrazit/otevřít
lisý_2010_vp.pdf 55.10Kb PDF Zobrazit/otevřít
lisý_2010_op.pdf 59.47Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet