Archetyp matky v reklame

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Archetyp matky v reklame

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Archetyp matky v reklame
Autor: Peřinová, Vendula
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá archetypem matky a jeho použitím, projevem a promě-nou v reklamě. Teoretická část práce zachycuje pojem archetyp matky a s ním spojené nejznámější atributy, které vycházejí z pohádek, mýtů a tradic. Praktická část práce před-kládá ukázky tištěné reklamy od počátku 20. století až po dnes a zkoumá na nich využití a proměnu archetypu. Další součástí práce je i realizovaný dotazníkový výzkum o vnímání archetypu matky mezi respondenty. Cílem práce je zjistit, jak se archetyp matky projevuje v reklamě, zda se přizpůsobuje dané době a případně jak.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13435
Datum: 2010-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13631


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
peřinová_2010_bp.pdf 3.444Mb PDF Zobrazit/otevřít
peřinová_2010_vp.pdf 49.52Kb PDF Zobrazit/otevřít
peřinová_2010_op.pdf 58.78Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet