1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Bradáč, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:49:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:49:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13596
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou používání obrazů a fotografií namísto pohyblivých filmových záběrů. Od obecnějšího hodnocení jednotlivých médií se dostává k technické analýze jednotlivých možností jejich kombinování. Druhá polovina práce obsahuje hodnocení typických příkladů použití obrazů a fotografií jako plnohodnotné náhrady pohyblivých obrazů. Text uzavírá téma intermediality. |
cs |
dc.format |
55 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2493030 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obraz
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
záběr
|
cs |
dc.subject |
divák
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
dokumentární film
|
cs |
dc.subject |
Picture
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
film clip
|
en |
dc.subject |
film-goer
|
en |
dc.subject |
viewer
|
en |
dc.subject |
picture animation
|
en |
dc.subject |
documentary
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Pictures and Photographs as Film Clip. 2. Practical part: Documentary: Hámoty Václava Rožánka |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Binter, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with an issue of using Picture and photographs instead of moving pictures. From general assessment of concrete media it approaches technical analysis of particular possibilities and their combinations. The second part of the work contains the assessment of typical examples of using pictures and photographs as a full-value compensation of moving pictures. The text summons up the topic of intermediality. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/227
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13707
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam