Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Autor: Pechalová, Marta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou součástí práce je dotazníkový průzkum mezi veřejností, který slouží ke zjištění současného povědomí veřejnosti o jednotlivých akcích. Na základě těchto výsledků je navržen projekt sloužící k naplnění cíle této diplomové práce. V závěru práce je projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13655
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14777


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pechalová_2010_dp.pdf 2.041Mb PDF Zobrazit/otevřít
pechalová_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pechalová_2010_op.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet