Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing
Autor: Sadloň, Filip
Vedoucí: Bližňák, Michal
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá renderovaním komplexných 3D scén a výpočtom globálneho osvetlenia. Postupne sú vysvetlené jednotlivé komponenty, ktoré tvoria softwarový renderer ako materiály, kamery, urýchľovacie štruktúry a zdroje svetla. Práca ďalej popisuje algoritmy, ktoré je možné použiť na riešenie zobrazovacej rovnice a na výpočet globálneho osvetlenia. Spracované sú postupne algoritmy path tracing, bidirectional path tracing a metropolis light transport. Cieľom praktickej časti práce je navrhnúť a implementovať softwarový renderer, ktorý využíva algoritmus path tracing. Ďalej sa práca zaoberá tvorbou exportného skriptu pre program Blender, pomocou ktorého je možné 3D scény z Blenderu exportovať do formátu podporovaného týmto rendererom.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13736
Datum: 2010-06-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16582


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sadloň_2010_dp.pdf 15.37Mb PDF Zobrazit/otevřít
sadloň_2010_vp.pdf 124.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
sadloň_2010_op.pdf 180.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet