Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh řešení efektivního marketingu pro sportovní centrum
Autor: Jaglarzová, Markéta
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem a budováním značky rodinné firmy Skiservis Jaglarz. Důraz je kladen na analýzu konkurence ve 4. důležitých rovinách (prodejna, půjčovna, skiservis a image), vytvoření SWOT analýzy, prozkoumání povědomí značky Jaglarz u stálých a potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření, sestavení Porterovy analýzy a návrh efektivní marketingové strategie pro tuto firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13823
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13727


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jaglarzová_2010_dp.pdf 4.875Mb PDF Zobrazit/otevřít
jaglarzová_2010_vp.pdf 46.88Kb PDF Zobrazit/otevřít
jaglarzová_2010_op.pdf 58.30Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet