Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti
Autor: Latýnová, Veronika
Vedoucí: Konečný, Jiří
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti" je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného dotazníkového šetření, je popsán marketingový mix plánovaného zařízení a popsána konkurence v okolí. Cílem mé práce je zjistit všechna možná pro a proti plánovaného aquaparku, jaký je zájem o jeho výstavbu a získat tak ucelenější představu o jeho plánovaném provozu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13838
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
latýnová_2010_bp.pdfZablokované 1.110Mb PDF
latýnová_2010_vp.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
latýnová_2010_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet