Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Autor: Zítková, Petra
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám. Dotazníkovému šetření, analýze komu-nikačního mixu maloobchodu Houseboard a analýze jeho silných, slabých stránek a příleži-tostí a hrozeb. V projektové části je navržen projekt na podporu prodeje pro jednotlivé cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13884
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 14934


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zítková_2010_dp.pdf 1.338Mb PDF Zobrazit/otevřít
zítková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zítková_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet