Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o.
Autor: Slováčková, Renáta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací a sponzoringem firmy Viessmann, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracování projektu, který si klade za úkol vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část, shrnuje teoretické poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a sponzoringu. Druhá, praktická část, analyzuje současnou integrovanou marketingovou komunikaci a sponzoring ve firmě Viessmann, s.r.o. V poslední části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k vyššímu využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13899
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14921


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slováčková_2010_dp.pdf 2.702Mb PDF Zobrazit/otevřít
slováčková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slováčková_2010_op.pdf 130.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet