Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Guerilla marketing a advertising z interkulturního pohledu
Autor: Alexová, Jitka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce v teoretické části udává komplexní pohled na guerilla marketing a advertising, včetně implementace guerillové strategie na trh. Dále obsahuje teoretická východiska potřebná pro následující analýzu. V analytické části mapuje diplomová práce výskyt guerilla marketingových kampaní z interkulturního pohledu. Zabývá se analýzou konkurenčních přístupů ke guerilla marketingu z geografického hlediska. Zaměřuje se na trh evropský, americký, asijský, australský i africký, čímž poskytuje komplexní pohled na guerillové kampaně. Vzorek analyzovaných kampaní je zanesen do mapy tržního bojiště, kde je posuzováno několik parametrů. Analýza světových guerillových kampaní produktů, služeb a sociálních kampaní je doplněna o specifika českých guerillových kampaní. V projektové části práce je navržena guerillová kampaň pro soukromý subjekt - jazykovou školu vedral.eu, včetně metodiky měření její efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13919
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13708


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
alexová_2010_dp.pdf 2.623Mb PDF Zobrazit/otevřít
alexová_2010_vp.pdf 55.17Kb PDF Zobrazit/otevřít
alexová_2010_op.pdf 58.33Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet