Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání
Autor: Kloudová, Šárka
Vedoucí: Opatrný, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13956
Datum: 2010-04-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14902


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kloudová_2010_bp.pdf 1.399Mb PDF Zobrazit/otevřít
kloudová_2010_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kloudová_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet