Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations
Autor: Hajná, Michaela
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Téma této diplomové práce je "Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations". Jejím cílem je zanalyzovat současný stav vybrané Public relations agentury, uvést ji do souvislostí českým trhem Public relations a následně stanovit strategické cíle pro další působení agentury a kroky k jejich uskutečnění. První část uvádí obecné souvislosti oboru Public relations: historii oboru, jeho současnost a budoucnost, zařazení Public relations do kontextu marketingových komunikací. V první části jsou rovněž uvedeny etické kodexy Public relations a specifikace Public relations agentur. Další část již popisuje vývoj českého trhu Public relations, a to jak před rokem 1989, tak po něm. Poslední část práce se věnuje agentuře Neopublic Porter Novelli, popisuje její současnou situaci, včetně analýzy konkurence a SWOT analýzy. Následuje určení strategických cílů a kroků k jejich uskutečnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1397
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2759


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hajná_2006_dp.pdf 1.628Mb PDF Zobrazit/otevřít
hajná_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hajná_2006_op.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet