Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. - Plast, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. - Plast, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. - Plast, s.r.o.
Autor: Obešlová, Barbora
Vedoucí: Dohnalová, Zuzana
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce bolo zistenie spokojnosti zákazníkov firmy B. O. S. - Plast, s.r.o. a to prostredníctvo dotazníkového šetrenia a na základe výsledkov výskumu navrhnúť opatrenia na zlepšenie spokojnosti zákazníkov podniku. Bakalárska práce je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na literárne spracovanie odborných poznatok ohľadne spokojnosti zákaz-níkov, metód získavania údajov a to hlavne prostredníctvom dotazníkového šetrenia. V praktickej časti som sa zamerala na analýzu vybraného podniku, a to prostredníctvom dotazníka, ktorý som rozoslala zákazníkom. Výsledné poznatky interpretujem a navrhujem odporučenia na zlepšenie spokojnosti zákaz-níkov spoločnosti B. O. S. - Plast, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14047
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17031


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obešlová_2010_bp.pdf 1.117Mb PDF Zobrazit/otevřít
obešlová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
obešlová_2010_op.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet