Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.
Autor: Kovařčík, Aleš
Vedoucí: Mikeska, Martin
Abstrakt: V současné době jsou solární produkty nabízeny zejména velkým zákazníkům a investorům. Cílem této práce je však zaměření na trhy menších a středních firem, spolu s koncovými zákazníky. Pomocí situační analýzy a analýzy konkurenčního prostředí se pokoušíme navrhnout vhodnou strategii pro firmu vstupující na tento trh. Pro stanovení strategie jsme si zvolili kritéria marketingového mixu. Jako východisko zmiňujeme zejména formulaci komunikační strategie, která má zákazníkovi objasnit jakou hodnotu získá zakoupením daného produktu. Zmiňujeme také překážky při formulaci strategie, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práci zakončujeme stanovením budoucích doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14064
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovařčík_2010_dp.pdf 2.303Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovařčík_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovařčík_2010_op.pdf 331.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet