Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě
Autor: Poláková, Kateřina
Vedoucí: Plaček, Robert
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě PILANA TOOLS Wood Saws s r.o. První, tedy teoretická část, poskytuje náhled do problematiky marketingového mixu na základě odborné literatury a teoretických znalostí získaných během studia. Praktická část se zabývá aplikací prvků marketingového mixu ve zvolené firmě a vychází z teoretické části. Kapitoly této části se týkají: historie a současnosti firmy, produktu, ceny, propagace, distribuce a následného zhodnocení těchto nástrojů. Výsledkem této bakalářské práce je - zlepšení/nastínění návrhů na opatření - současných marketingových prvků firmy PILANA TOOLS Wood Saws s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14075
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13445


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poláková_2010_bp.pdfZablokované 1.266Mb PDF
poláková_2010_vp.pdf 448.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
poláková_2010_op.pdf 259.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet