Psychosociální aspekty četby u studentů Obchodní akademie ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychosociální aspekty četby u studentů Obchodní akademie ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Psychosociální aspekty četby u studentů Obchodní akademie ve Zlíně
Autor: Záhorová, Denisa
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: V diplomové práci se zabývám otázkami četby, čtenářství a psychosociálními aspekty vedoucími studenty k četbě. Teoretická část práce se zabývá jak historií četby, tak výzkumem četby a čtenářství u nás i v zahraničí. Pojednává o motivaci, hodnotách, postojích a také vlivu rodiny, školy a vrstevnického prostředí na četbu adolescentů. Praktická část se věnuje výzkumu psychosociálních aspektů četby u studentů Obchodní akademie ve Zlíně. Výzkum byl proveden pomocí Q-metodologie. Tato metoda stojí na hranici mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem a je dnes velmi využívanou metodou pedagogického výzkumu. Kvantitativně zpracovaná data tohoto výzkumu jsou poté kvalitativně analyzována.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14084
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14051


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
záhorová_2010_dp.pdf 592.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
záhorová_2010_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
záhorová_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet