Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Autor: Kohoutková, Blanka
Vedoucí: Kubáček, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu - reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám její komunikační mix, jakou používají reklamu, jaké mají vztahy s veřejností, čím podporují prodej, jejich přímý i virál-ní marketing. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem rozeslala 400 respondentům - zákaz-níkům, kteří u firmy někdy nakupovali. V závěru navrhuji zlepšení e-marketingové komu-nikace na základě analýzy komunikačního mixu a výsledků dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14173
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13440


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kohoutková_2010_bp.pdfZablokované 2.100Mb PDF
kohoutková_2010_vp.pdf 229.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
kohoutková_2010_op.pdf 306.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet