Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.
Autor: Petříková, Eva
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých částí získané z dostupných literárních zdrojů. V praktické části analyzuji marketingovou činnost autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem zpracovala návrhy na zlepšení marketingové činnosti autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s
URI: http://hdl.handle.net/10563/14187
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 17015


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petříková_2010_bp.pdf 2.277Mb PDF Zobrazit/otevřít
petříková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
petříková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet