Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán truhlářství XY na rok 2010.
Autor: Šůstalová, Ivana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je na základě rešerše literárních zdrojů analyzovat současný stav truhlářství VAM a navrhnout marketingový plán pro tuto firmu na rok 2010. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingového strategického plánování a cha-rakterizuje malé a střední podnikání. Dále je zde popisována již samotná tvorba marketin-gového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. V praktické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy jsem analyzovala současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu truhlářství na rok 2010. V marketingovém plánu jsou stano-veny cíle, strategie, která je podrobně rozpracována do akčních programů, rozpracována do časového harmonogramu, rozpočtu, rovněž jsou stanoveny rizika plánu a systém měření a kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14241
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14926


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šůstalová_2010_dp.pdf 2.655Mb PDF Zobrazit/otevřít
šůstalová_2010_vp.zip 21.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
šůstalová_2010_op.doc 68.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet