Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Autor: Pelíšková, Jitka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14244
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16761


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pelíšková_2010_bp.pdf 2.878Mb PDF Zobrazit/otevřít
pelíšková_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pelíšková_2010_op.pdf 370.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet