Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o. |
Author: |
Bambuchová, Alena
|
Advisor: |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je ve finále nastínit projekt optimalizace řízení v této oblasti pro firmu Kovar s.r.o. Tato práce má dvě časti, teoretickou a praktickou. Přičemž teorie je zaměřena obecně na koncept řízení vztahů se zákazníky, tedy Customer Relationship Management, pilíře tohoto konceptu, principy implementace a také jeho přínosy pro podnikatelskou praxi. V praktické části následuje po krátkém představení firmy Kovar, analýza současného stavu řízení vzta-hů se zákazníky, která je postavena na dotazníkovém šetření a řízených rozhovorech. Na jejím základě je definován potenciál pro zefektivnění řízení vztahů se zákazníky a současně zpracováno projektové řešení k této problematice. Hlavní výstupem práce je návrh projek-tu, který povede k optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14449
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Discipline:
|
Podniková ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
16162
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account