Celebrity v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Celebrity v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Celebrity v marketingových komunikacích
Autor: Vychodilová, Martina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: V úvodní části definuji tři hypotézy a čtyři cíle práce. V teoretické části je definován pojem celebrita, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, segmentace, targeting, positioning a marketingový výzkum. Je vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporučovatelem značky a dále jsou popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktickou část tvoří vyhodnocení výzkumu na téma: Přínos celebrit pro public relations OC Europark (2009), dále je řešen význam celebrit pro politický marketing a typologie celebrit. Projektová (návrhová) část je shrnutím zjištěných poznatků z teoretické a analytické části a obsahuje doporučení a návrhy řešení budoucí role celebrit v marketingových komunikacích. V závěrečné části jsou vyhodnoceny hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14522
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 17521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vychodilová_2010_dp.pdfZablokované 4.049Mb PDF

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet