Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.
Autor: Holíková, Eva
Vedoucí: Zezulka, Libor
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a.s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části. Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14748
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17897


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holíková_2011_bp.pdf 4.718Mb PDF Zobrazit/otevřít
holíková_2011_vp.pdf 734.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
holíková_2011_op.pdf 766.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet