Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bočincová, Zuzana
dc.contributor.author Schönfeldová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-09T00:23:30Z
dc.date.available 2012-03-09T00:23:30Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14762
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá povědomím o značce Alfa ve společnosti XY a jejím vnímání zákazníky. Cílem této práce je zpracování projektu, který si klade za úkol zlepšení vnímání této značky a zvýšení jejího prodeje. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První, teoretická část, se zabývá teoretickými po-znatky týkající se brandingu a privátních značek. Druhá část, praktická, analyzuje součas-nou nabídku privátních značek ve firmě XY a především stav značky Alfa. V závěrečné části je zpracován projekt, ve kterém jsou navrženy změny, které povedou k zlepšení povědomí a vnímání značky Alfa zákazníky a tím i k lepšímu prodeji. Projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 96 cs
dc.format.extent 3510228 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject brand management cs
dc.subject povědomí a vnímání značek cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject brand management en
dc.subject knowledge and perception of private label en
dc.subject private label brand en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.subject retail en
dc.title Projekt zaměřený na zlepšení vnímání interní značky ve společnosti XY cs
dc.title.alternative Perception improvement project of private label in company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Veselý, František
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with knowledge and perception of Alfa private label owned by company XY by customers. The aim of the paper is to develop a project in order to im-prove perception of mentioned private label and increase the sales. The thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and covers current litera-ture knowledge about branding and private labels. The second part analyzes current offer of private labels in given company and especially focus on Alfa brand. In final part is introduced the project itself with implementation of possible changes lead-ing into better knowledge and perception of private label by customers and thus into higher sales. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21939
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
schönfeldová_2011_dp.pdfBlocked 3.347Mb PDF View/Open
schönfeldová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
schönfeldová_2011_op.pdf 1.180Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account