Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace
Autor: Burda, Ivan
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Práce pojednává o zákaznících nad padesát let a informuje o jejich ekonomickém a demo-grafickém vývoji. Současně představuje způsoby, jak tyto zákazníky segmentovat a jak s nimi komunikovat. Projektovou část tvoří návrh služeb pro nejzajímavější identifikované segmenty v ČR. Pro-jekt kurzů angličtiny pro starší studenty je zpracován detailně, zbylé dva projekty pojedná-vající o internetovém katalogu pro třetí generaci a počítačových kurzech jsou nástinem dalších příležitostí, jak cílovou skupinu oslovit. Na práci lze pohlížet i jako na zdroj informací o marketingu vůči starším zákazníkům, pro-tože využívá zahraniční literaturu a obohacuje tak české prostředí, kde monografie ke zkoumanému tématu schází.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14777
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21059


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
burda_2011_dp.pdf 1.389Mb PDF Zobrazit/otevřít
burda_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
burda_2011_op.pdf 417.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet