Reklamní prvky ve filmech pro děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklamní prvky ve filmech pro děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklamní prvky ve filmech pro děti
Autor: Grombiříková, Pavlína
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Má bakalářská práce se zabývá reklamními prvky a product placement ve filmech pro děti. Hlavním cílem práce je přiblížit čtenáři problematiku tohoto tématu, vysvětlit základní pojmy a souvislosti, nastínit současnou situaci především v České Republice. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, teoretické poznatky z oblasti reklamy mířené na děti a product placement. Zabývá se také právní stránkou věci. Praktická část představuje vytvořenou databázi filmů pro děti a značek, které jsou v těchto filmech propagovány, dotazníkový průzkum povědomí dětí o propagovaných značkách a podrobnou analýzu reklamních prvků v jednotlivých filmech a s nimi souvisejících aktivit distribučních studií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14784
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grombiříková_2011_bp.pdf 2.737Mb PDF Zobrazit/otevřít
grombiříková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grombiříková_2011_op.doc 126.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet