Problematika sloganů v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Problematika sloganů v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Problematika sloganů v reklamě
Autor: Podstupková, Soňa
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá problematikou sloganov v reklame. Je rozdelená do 7 kapitol. Prvá predstavuje stručný úvod do problematiky- priestor je venovaný definícii pojmu, jeho zaradeniu do marketingového mixu, deleniu sloganov a ponímaniu kreativity. Druhá kapitola je tvorená teoretickými vedomosťami o výstavbe sloganov, tretia pozostáva z náhľadu na samotnú tvorbu, požiadaviek na slogany i jeho autora (copywritera). Nasledujúca kapitola sa zaoberá problematikou prekladov. Praktická časť je tvorená analýzou klišé, sloganov vo vybraných odvetviach a emočných apelov. Jedna z kapitol predstavuje výsledky prieskumu odhaľujúceho vzťah respondentov k sloganom. Projektová časť pozostáva z vlastnej tvorby- adaptácie zahraničných, tvorby pôvodných a úpravy existujúcich sloganov, doplnených odporúčaniami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14813
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
podstupková_2011_dp.pdf 1.291Mb PDF Zobrazit/otevřít
podstupková_2011_vp.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
podstupková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet