Analýza marketingového mixu hotelu XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu hotelu XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu hotelu XY
Autor: Valíčková, Hana
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na využití nástrojů marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu. V teoretické části jsem shrnula poznatky vztahující se k dané problema-tice a vysvětlila všechny pojmy související s tématem. V navazující praktické části jsem se zabývala podrobnou analýzou současného stavu využívaných nástrojů marketingového mixu rozšířeného pro oblast služeb cestovního ruchu. Část práce je také věnována SWOT analýze, segmentaci trhu a průzkumem spokojenosti zákazníků. Na základě zjištěných skutečností jsou v závěru práce navrženy možné úpravy nástrojů marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14823
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21134


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valíčková_2011_bp.pdf 1.500Mb PDF Zobrazit/otevřít
valíčková_2011_vp.pdf 788.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
valíčková_2011_op.pdf 730.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet