Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití statistických metod v marketingovém výzkumu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití statistických metod v marketingovém výzkumu
Autor: Valigurová, Romana
Vedoucí: Klímek, Petr
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je využití statistických metod v marketingovém výzkumu. Rozhodla jsem se provést marketingový výzkum na téma nová cateringová společnost ve Zlíně. Tento průzkum jsem provedla pomocí dotazníkového šetření, na které jsem aplikovala vybrané statistické metody. Teoretická část zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se vztahují k marketingu a statistice. V praktické části jsem se zaměřila na samotný dotazník a jeho šetření. Výpočty statistických metod využité v marketingovém výsledku jsem nejdříve zpracovala sama a poté jsem provedla kontrolu se statistickým softwarem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14849
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav statistiky a kvantitativních metod
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valigurová_2011_bp.pdfZablokované 3.899Mb PDF
valigurová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valigurová_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet