Estetická funkce outdoorové reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Estetická funkce outdoorové reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Estetická funkce outdoorové reklamy
Autor: Kýr, Kamil
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, jaké jsou způsoby projevu této funkce a na jakých okolnostech je závislá. Snaží se odpovědět i na otázku, zda-li existuje přímá vazba mezi sílou estetické funkce a pozitivním účinkem reklamy na příjemce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14925
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kýr_2011_dp.pdf 3.516Mb PDF Zobrazit/otevřít
kýr_2011_vp.doc 141.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kýr_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet