Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Rakviashvili, Zaza
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:55:38Z
dc.date.available 2012-03-09T02:55:38Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14943
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační strategii. Poté analyzuji mezinárodní a Gruzijský trh s vínem, vytvořím SWOT analýzu firmy, marketingový mix firmy Teliani Valley PLC, projekt marketingové komunikační strategie pro další roky a časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. cs
dc.format 90 cs
dc.format.extent 1862309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject víno cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject značka cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Strategies en
dc.subject Wine en
dc.subject Promotion en
dc.subject Advertising en
dc.subject Consumer en
dc.subject Brand en
dc.title Strategie marketingové komunikace vinařské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh cs
dc.title.alternative Marketing Communication Strategy of the Wine Company of Teliani Valley into the International Market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated In my Master thesis I focused on Marketing Communication strategy in Teliani Valley PLC. The theoretical part describes marketing communications, its importance generally and emphasized on wine as well, types of Marketing communications, evaluated branding strategies for wine market, wine consumer behaviour and so on. The practical part consists of analysis of Teliani Valley PLC concentrated on communication strategy. Then I have evaluated analysis of international and Georgian wine market, SWOT analysis of the company, marketing mix of Teliani Valley PLC, Project of Marketing communication strategy for the next years, time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22660
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
rakviashvili_2011_dp.pdfBlocked 1.776Mb PDF View/Open
rakviashvili_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
rakviashvili_2011_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account