Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s. |
Autor: |
Kinclová, Hana
|
Vedoucí: |
Kressová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků a jejich názoru na wellness centrum. Na základě získaných poznatků autor dává doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15049
|
Datum:
|
2011-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19536
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet