Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Autor: Kinclová, Hana
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků hotelu CENTRO Hustopeče a.s. Cílem práce je analyzovat celkovou spokojenost zákazníků a zjistit, jaký je jejich názor na možnou výstavbu wellness centra. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníků, marketingem služeb a konkrétními kroky marketinkového výzkumu. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu spokojenosti zákazníků a jejich názoru na wellness centrum. Na základě získaných poznatků autor dává doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15049
Datum: 2011-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kinclová_2011_bp.pdf 1.172Mb PDF Zobrazit/otevřít
kinclová_2011_vp.zip 14.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
kinclová_2011_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet