Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia
Autor: Sznapka, Petr
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci Rock Rádií a komunikaci prostřednictvím sociální sítě Facebook. Hlavní část této práce dokumentuje profil Rock Rádií na Facebooku. Autor ve své práci popisuje český rozhlasový trh a zabývá se obecně významem sociálních sítí a nových trendů v marketingové komunikaci rozhlasové stanice. Zkoumá nové trendy využité v rámci marketingové komunikace Rock Rádií. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této komunikace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15074
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18609


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sznapka_2011_dp.pdf 3.805Mb PDF Zobrazit/otevřít
sznapka_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sznapka_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet