Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Festival amatérského divadla Hobblík & Mumraj!
Autor: Moczerniuk, Adam
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Aby organizace užívající art marketingu dosáhly úspěchu je nutné kvalitní provedení jed-notlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Pokud jednotlivé nástroje spo-lupracují, síly se násobí a mají větší účinek na potenciálního návštěvníka kulturní události. Tato práce v teoretické části vyjmenovává a popisuje nástroje užívané v art marketingu, zatímco v praktické části jsou teoretické poznatky porovnány s praktickými a nástroje marketingu divadelního festivalu Hobblík & Mumraj! analyzovány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15124
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22826


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
moczerniuk_2011_bp.pdf 823.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
moczerniuk_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
moczerniuk_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet