Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.
Autor: Faktorová, Mariana
Vedoucí: Nižník, Roman
Abstrakt: Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1520
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3836


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
faktorová_2006_dp.pdfZablokované 2.141Mb PDF Zobrazit/otevřít
faktorová_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
faktorová_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet